Kampanja Radija BIR: Jaka porodica, jaka zajednica
U narednih mjesec dana Radio BIR će realizirati medijsku kampanju “Jaka porodica, jaka zajednica”, s ciljem preveniranja nasilja u porodici i podizanja svijesti o važnosti porodice i porodičnih vrijednosti.
Od 2015. godine, u devet programskih sezona, Radio BIR kontinuirano emituje emisiju “Porodica i zajednica” koju uređuje i vodi Sabrija Mehmedović, magistrica pedagogije.
– U ovih devet sezona smo ugostili brojne goste, stručnjake iz oblasti psihologije, pedagogije, medicine, teologe i brojne društveno angažirane pojedince kako bismo pružili potrebne informacije, savjete i inspiraciju za unapređivanje veza u porodici, značaju porodice, roditeljstva, odgoja, odrastanja…ali i potakli dijalog o određenim teškim društvenim temama i devijacijama. Sve naše goste u emisiji Porodica i zajednica smo pitali šta za njih znači porodica. Njihovi inspirativni odgovori su središnji dio kampanje koji će, nadamo se, doprijeti do što većeg broja naših slušalaca – izjavila je glavna urednica Radija BIR Emira Musa.
Istakla je kako su nasilje nad ženama, djecom, vršnjačko nasilje i nasilje u javnom prostoru i sve češći slučajevi femicida u našoj zemlji pojava na koju se mora ponuditi adekvatam odgovor.
– Jednostavno, moramo ponuditi alternativu. Radio BIR želi ovom kampanjom ukazati na to da je porodica ta iz koje sve potiče i da je porodica prva matična ćelija u kojoj nastaju i zdrave jedinke, ali i razna devijantna ponašanja. Mi želimo doprinijeti vraćanju toj matičnoj ćeliji, tom nukleusu i aktivno učestvovati u podizanju svijesti o važnosti zdrave porodice i zdravog okruženja za rast i razvoj pojedinaca – kazala je urednica Musa.
Porodica igra ključnu ulogu u životima svih pojedinaca, omogućavajući emocionalnu podršku, finansijsku sigurnost, lični razvoj, povezivanje sa korjenima i jačanje zajednice. Porodica je osnovna jedinica društva i igra ključnu ulogu u formiranju ličnosti i usmjerenju života individue.
– Porodica nam daje osjećaj sigurnosti i ljubavi, te čini pojedince jačim i spremnijim za izazove u životu. Cilj kampanje je inspirisati ljude da cijene i čuvaju svoju porodicu kao najvažniju stavku u životu te da promoviše njenu važnost i uloge u društvu – navela je urednica Musa.
(Preporod.info)